Kas tie tag’ai?

Tag’ai (liet. žymės) – tai svetainėje esančio turinio suskirstymas pagal raktažodžius. Pirminis tag’ų tikslas – padėti tinklapio lankytojams greičiau rasti reikiamą informaciją. Dažniausiai naudoja naujienų puslapiai, blog’ai, tačiau jie gali duoti naudą atliekant SEO paslaugų svetainei ar el.parduotuvei. 

Atliekamos SEO paslaugos, kaip juos naudoti?

Tag’us galima išnaudoti siekiant užimti TOP pozicijas pagal “silpnus” raktažodžius. Kiekvienoje srityje egzistuoja keli ar keliasdešimt šimtų mažos konkurencijos raktinių žodžių, kurie gali didinti organinį srautą, bei atvesti papildomus tikslinius lankytojus. Įprasta praktika atliekant SEO optimizaciją kiekvienam didelės konkurencijos raktažodžiui sukurti atskirą pusląpį. Jame talpinti naudingą informaciją, atlikti vidinį ir išorinį SEO,

  • Rašant tekstus galima įterpti daug “silpnų” raktažodžių ir “Google” ilgainiui rodys svetainę paieškoje. Vienintelis minusas – taip darant dažnai sugadinamas tekstas. Jis tampa “Over Optimized”. 
  • Silpnus raktažodžius galima įterpti į puslapio meta aprašymą, tačiau tekstas ribotas –  150 -160 simbolių. 

Siekiant optimizuotis pagal kelis šimtus raktažodžių jums reikės:

  1. Parašyti 10-20 įdomių straipsnių apie paslaugas, prekes, patarimus ir t.t. Informacija, kuri aktuali jūsų klientams, svetainės lankytojams. Nepamirškite, kad kokybė pirmoje vietoje. Tekstai privalo būti įdomūs ir tinkamai apipavidalinti. Šiuose straipsniuose nebūtina naudoti raktažodžių. Pagrindas, kad svetainės lankytojus tai domintu. Apie ką rašyti? Jeigu jau turite blog’ą prisijunkite prie “Google Analytics” ir peržiūrėkite, kurie post’ai sulaukė daugiausiai dėmesio. Vidutinis praleidžiamas laikas – geriausias rodiklis. 
  2. Surinkite visus raktažodžius ir paverskite juos tag’ais. Raktinių žodžių paieškai naudokite: “Google Keyword planner“, „Ubersuggest“, „Kwfinder“, „Wordstream“, „Serps keyword tool“ ar „Semrush“. Taip pat “Google” paieškoje įveskite raktažodžius ir sistema parodys skirtingas raktažodžių kombinacijas. Surinkite viską, kas susija su jūsų sritimi. Jeigu nurodomas miestas, naudokite visus variantus: Vilniuje, Vilnius, Kaune, Kaunas. 
  3. Patalpinkite svetainėje straipsnius ir kiekvienam priskirkite tuos kelis šimtus tag’ų. 
  4. Kiekvienam tag’ui parašykite meta, title aprašymus. Užims daug laiko, bet “Google” tai įvertins. 
  5. Praneškite “Google” robotams, kad reikia suindeksuoti visus tag’us. Tai atlikti galima “Google Webmaster tools” įrankyje.

Koks galutinis rezultatas?

804 raktiniai žodžiai. Didžioji dalis jau pirmame puslapyje, kiti antrame, trečiame. Didėjant svetainės domeno autoritetui visi raktažodžiai pasieks TOP pozicijas.  

Ir t.t.