SEO straipsniai arba SEO tekstai mažai kuo skiriasi nuo įprasto straipsnio formato. Kokybiškas SEO straipsnis turi įdomų turinį, pradžią, dėstymą, pabaigą ir žinoma išvadas, ar patarimus.

Tad koks skirtumas?

Vienintelis akivaizdus skirtumas yra tai, kad SEO straipsnyje talpinama nuoroda į kitą internetinę svetainę. Kodėl taip daroma?

A. Papildomi lankytojai.

B. Svetainė, į kurią nukreipiama nuoroda gauną papildomą pliusą.

Kuomet atliekamos SEO paslaugos, o tiksliau išorinė SEO optimizacija, siekiama optimizuojamai svetainei surinkti daug kokybiškų atgalinių nuorodų. Paieškos sistemos, pateikiant tinkamiausius rezultatus vartotojui atsižvelgia į svetaines, kurios turi kokybiškų backlink’ų tinklą. Tokie puslapiai yra pateikiami aukštesnėse pozicijose.

Kur talpinami SEO straipsniai?

SEO straipsnių talpinimas turi būti atliekamas vertinant talpinamos svetainės kokybę. Į kokius kriterijus reikia atsižvelgti:

1. Svetainės vizualinis vaizdas, turinys, lankomumas. Kas tai bebūtų: SEO straipsnių katalogai, atskiros svetainės ar naujienų tinklapiai – pagrindas, kad svetainė atrodytų kokybiškai. Realus pastovių lankytojų srautas, geriausias įrodymas, kad svetainė veikia.  Ką reiškia realus? Lankytojai svetainėje skaito informaciją. Google analytics įrankis, lengvai parodys kiek vidutiniškai laiko svetainėje praleidžia vartotojas. Jeigu tai kelios sekundės, tai toks puslapis išbraukiamas iš potencialios SEO straipsnių talpinimo vietos.

2. Page Authority, Domain Authority, MozRank – tai populiariausi rodikliai parodantys svetainės kokybę. Rekomenduotina, kad PA, DA būtų kuo didesnio punkto, o MozRank – 5, 6 ir daugiau. Patikrinti šiuos duomenis galite: http://www.seoreviewtools.com/bulk-seomoz-authority-checker/

Apibendrinimas.

  • Atliekant SEO optimizaciją, kokybiški SEO straipsniai duoda ilgalaikę naudą ir didesnį efektą.
  • SEO straipsniai turi būti talpinami į veikiančias ir lankytojų srautą turinčias svetaines.