SEO paslaugų sukuriamą naudą galima tiksliai įvertinti. Nauda priklausys nuo veiklos modelio, kurį pasirinksite bendradarbiaudami su SEO paslaugų agentūra.

Rinkoje egzistuoja keletas variantų:

Raktinių žodžių iškėlimas į TOP pozicijas. Nustatote raktažodžius, kuriuos norite iškelti paieškos sistemoje. Priklausomai nuo raktinių žodžių konkurencijos, atlikus darbus, mokate už pozicijų palaikymą. Užsakovas turi puikiai žinoti ko jam reikia. Netinkamai parinkus raktinius žodžius, gali nebūti didelės naudos. Ne visuomet TOP 1 pozicija garantuoja daugiau lankytojų ar daugiau pardavimų. Renkantis šį veiklos modelį, reikia gerai atlikti SEO auditą.

Lankytojų srauto didinimas iš paieškos sistemų. Antrasis veiklos modelis skirtas internetinėms parduotuvėms ar daug paslaugų siūlančioms bendrovėms. Šiuo atveju SEO specialistai turi užduotį – padidinti organinės paieškos srautą. Kiek ir per kiek laiko? Individualus užsakovo ir SEO agentūros susitarimas. Dirbant pagal tokį modelį, jums kaip užsakovui, nereikia galvoti kokie raktiniai žodžiai naudingiausi, ar ne per mažai atgalinių nuorodų turi svetainė ir t.t. Vienintelis įrankis, kuris reikalingas – “Google Analytics”. Kartą per mėnesį prisijungę prie “Analytics” –  matote rezultatus. 

El.užklausų ir skambučių srauto didinimas. Trečiasis veiklos modelis, arčiausiai pardavimų. SEO specialistai sukuria strategiją, atrenka raktinius žodžius ir viską daro tam, kad pagal faktą padidėtų realus el.užklausų ar skambučių kiekis. Toks paslaugų teikimo modelis puikiai tinka smulkiam verslui, kuomet kiekvienas naujas klientas yra gyvybiškai svarbus. Įmonės vadovai negali sau leisti eksperimentuoti ir neturi atskiro marketingo skyriaus, kuris puikiai išmanytų skaitmeninį marketingą. Perkant SEO paslaugas pagal tokį veiklos modelį, jūs realiai perkate potencialius klientus. Pradirbus metus tiksliai žinosite, kiek kainuoja kiekvienas potencialaus kliento kreipimasis į įmonę.

SEO nauda – apibendrinimas.

  • Prieš pirkdami SEO paslaugas nustatykite aiškius tikslus ir pagal juos pasirinkite tinkamą bendradarbiavimo modelį su SEO agentūra.
  • Būtinai užfiksuokite internetinės svetainės lankytojų srauto duomenis (skaičius ir procentinę išraišką). Praėjus pusmečiui galėsite įvertinti kokią naudą gavote.