Nuo svetainės sutvarkymo. Turinys ir dizainas privalo būti sutvarkyti. Koks tinklapio turinys yra geras? Trumpas ir aiškus. Leidžiantis lankytojui suprasti kokią naudą jis gaus dirbdamas su jumis. Per mažai teksto – blogai, per daug teksto taip pat blogai. Šioje vietoje būtina atrasti aukso viduriuką. Jeigu patys nemokate paruošti kokybiško turinio, kreipkitės į tai atliekančias įmones, fizinius asmenis. Rinkoje gausu šios srities specialistų.

Dizainas.

seo-paslugos-4

Kaip jau anksčiau minėjome “landing page” koncepcija apibūdina geros svetainės dizainą. Lankytojas turi matyti tik tai ko jam reikia. Skyriai apie mus, mūsų vizija ir t.t. Perkelkite į puslapio apačia. Nedaugeliui įdomu jūsų “green peace’ idėjos. O jeigu neseniai pradėjote verslą, ką jūs galite papasakoti. Nieko. Geriau koncentruokitės į savo produktą. Pateikite jį geriau už konkurentus. Fotografijos, video ir t.t. Papildys jūsų tekstinę informaciją. Nepamirškite – kokybė. Lankytojas turi norėti jūsų produkto. Kas norės gero produkto, jeigu jis pateikiamas prastos kokybės fotografijomis?

Meta ir title aprašymai.

Taigi kuomet sutvarkytas turinys, dizainas metas pradėti tvarkyti kiekvieno puslapio meta, title aprašymus. Priklausomai nuo svetainės egzistuoja daugybė pagalbinių įrankių leidžiančių tai padaryti greitai ir nesudėtingai. Šioje vietoje gausite paieškoti informacijos. Puslapio aprašymai bus transliuojami paieškos sistemose, todėl juos turite parašyti taip, kad interneto vartotojas susidomėtų ir paspaustų. Kaip tinkamai tai padaryti? Tiesiog logiškai pagalvokite, pamąstykite kaip jūs darote. Kaip nusprendžiate paieškos sistemoje, kad būtent šis variantas geresnis už kitą. Esu tikras suprasite kaip reikia viską parašyti.

Google Search Console.

Sutvarkius pačius puslapius vertėtų užsiregistruoti “Google Search Console”. Tai dar vienas “Google” įrankis. Šiame įrankyje pateiksite svetainės „medį“ dar kitaip vadinamą xml sitemap (svetainės žemėlapis). Taip pat galėsite pranešti “Google” paieškos robotams, kad jie kuo greičiau užsuktų į jūsų naujus svetainės puslapius, peržiūrėtų viską ir pateiktų paieškos sistemai. “Google Search Console” įrankis leidžia naujai sukurtai internetinei svetainei per kelias valandas patekti į “Google” paieškos puslapius.

Registracija Google analytics.

seo-paslaugos-1

Vėl gi “Google” įrankis leidžiantis stebėti lankytojų srautą. Analizuoti jį ir matyti iš kur tiksliai atkeliauja kiekvienas vartotojas ir ką jis daro jūsų svetainėje. Pradedančiajam verta žinoti tik tai, kad registracija “Google analytics” leis matyti kiek procentų lankytojų atkeliauja iš: Google, skelbimų svetainių, forumų, socialinių tinklų… Ši informacija padės apsispręsti ir išsirinkti efektyviausius internetinės reklamos įrankius.

Išorinis SEO. Svetainei reikia nuorodų.

Plačiau apie išorinių nuorodų (backlinkų generavimą) kalbėsime kitą kartą. Trumpai galima pasakyti, kad nuorodų generavimo šaltiniai gali būti:

  • SEO straipsniai;
  • Įmonių katalogai;
  • Skelbimai skelbimų svetainėse;
  • Nuorodos forumuose;
  • Nuorodos kituose svetainėse.