“Man reikia lankomumo! Žiūrėdamas į “Google analytics” duomenis svarsčiau ką daryti. Tie trys lankytojai per parą nedžiugino. Dar tas faktas, kad du iš jų tai aš ir greičiausiai kokie giminaičiai žinantys, kad kažką pradėjau daryti…”

Kaip generuojamas lankytojų srautas?

  • “Google adwords” – mokama.
  • SEO optimizacija – mokama, jeigu nemoki. Nemokama, jeigu išmoksti, bet užtrunka daug laiko.
  • Affiliate platformos – mokama už realius lankytojų veiksmus. Puikus variantas, jeigu turite ką pasiūlyti vartotojams. Jeigu ką tik startavote ir galite aptarnauti nedidelį kiekį klientų vargu ar šis įrankis bus naudingas.
  • Forumai – taip, galite rasti temas apie jūsų produktą ir protingai palikti užuominą apie savo svetainę. Veikia, tik stebuklo nesitikėkite. Galima padaryti, bet tai ne pagrindas.
  • Straipsnio publikavimas naujienų svetainėse – mokama ir nepigiai.

Greičiausiai jau supratote, kad visi nemokami įrankiai reikalaus jūsų laiko. Privalėsite išmokti jais naudotis. Reklamos biudžetas – nuo jo viskas ir priklausys. Aišku, bene efektyviausias tikslinių lankytojų generavimo įrankis –” Google adwords” reklama. Tik čia yra vienas “bet”. Kartais jie per daug kainuoja. Neapsimoka. Per daug kainuoja dėl: nemokėjimo tinkamai naudotis, prastos internetinės svetainės (“Google” nemėgsta pigiai nukreipti lankytojus į prastą svetainę), didelės konkurencijos. Ką daryti tokiu atveju? Tikriausiai daugeliui naujų verslų išeitis SEO paslaugos, skelbimų svetainės, forumai t.y tie įrankiai, kurie kainos ir gaunamos naudos santykiu, stovi pirmoje vietoje. Aišku, viskas priklauso nuo turimo reklamos biudžeto.