Viena didžiausia klaida – turinio nebuvimas. Praktiškai, dauguma SEO tekstų rašomi be jokios vidinės informacijos. Kodėl? Tikriausiai taupomas laikas ir nesuprantama, kad iš tokių SEO tekstų yra gaunama tik trumpalaikė nauda. Negalima neigti fakto, kad ir prastos kokybės SEO straipsnis patalpintas aukštų reitingų svetainėje – duos naudą. Klausimas ar ilgam? Jeigu įmonė planuoja ilgalaikę SEO strategiją, tuomet geriausia koncentruotis į kokybiško turinio kūrimą. Tai ne tik straipsnio rašymas. Tai jūsų požiūris į atliekamą darbą. Parašyti kokybišką SEO tekstą užtrunka daugiau laiko, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje, tai duos akivaizdžius rezultatus. Orientuokitės ne į kiekybę, o kokybę.

Antra klaida – per daug išeinančių nuorodų ir raktinių žodžių. Greičiausiai teko matyti tokio standarto straipsnius:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla eu libero eget felis luctus dignissim id ac felis. Pellentesque ut egestas purus. Pellentesque consectetur vulputate libero ut blandit. Duis interdum aliquet raktažodis tortor id finibus. Praesent leo ex, molestie egestas rutrum ut, blandit sed justo. Fusce ac nibh elementum, imperdiet metus non, aliquet felis. Cras vitae sodales dolor. Nunc sollicitudin placerat mauris sit amet iaculis.

Nullam vitae sapien ex. Quisque sodales tortor ut sapien ornare vestibulum. Nullam viverra pharetra sollicitudin. Cras porttitor eu libero quis gravida. In convallis non purus vel malesuada. Aenean sit amet aliquet eros. Nam in mollis odio. Nam viverra sapien ac ligula vestibulum rhoncus. Fusce non arcu sapien. Nulla sollicitudin dapibus justo, et posuere metus mollis ut. Pellentesque raktažodis mattis tempus ipsum non pharetra. Aliquam non euismod lorem, ut commodo tellus. Fusce molestie sollicitudin orci sed finibus.

Ut interdum suscipit sem, non pretium nisl auctor vitae. Nulla vehicula dapibus odio, eu ullamcorper arcu commodo quis. Sed euismod volutpat massa, non euismod metus facilisis sit amet. Nulla hendrerit sagittis est. Nulla efficitur, eros quis euismod ornare, nulla lorem scelerisque nisi, eu varius ligula erat et ex. Praesent suscipit egestas auctor. Aliquam at imperdiet lacus. Phasellus diam erat, ullamcorper vel porttitor at, venenatis euismod tellus. Nunc aliquam rhoncus sollicitudin. Vestibulum condimentum eget magna non aliquet. Nulla congue ante nec vestibulum dignissim. Curabitur raktažodis faucibus, tellus eget vehicula porta, sapien nunc accumsan libero, ac bibendum lectus tortor eget elit. Integer libero felis, auctor quis neque sit amet, mattis accumsan lorem.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer vitae justo hendrerit, dictum enim quis, faucibus nisl. Nunc ut mattis ante, at pretium libero. Donec semper faucibus lacus quis placerat. Sed raktažodis varius vehicula nulla, at euismod lectus sollicitudin vel. Mauris sed porta turpis. Phasellus et nunc ut libero interdum semper in id.

  1. Kiekvienoje pastraipoje išryškinamas raktinis žodis.
  2. Kas blogiausia, tokiame straipsnyje sukuriamos dvi, trys, o kartais ir daugiau išeinančių nuorodų.
  3. Prie visų klaidų prisideda ir vienodas anchor tekstas.

SEO straipsnių štampavimas, kitaip nepavadinsi. Rinkoje, tokie SEO tekstai siūlomi keliais variantais:

  • 300 žodžių;
  • 400 žodžių;
  • 500 žodžių;
  • ir super pasiūlymas – 700 žodžių.

Klausimas: kiek žodžių jums reikia?