SEO auditas. Pirmas procesas, kurį reikia atlikti pradedant dirbti su nauju projektu. Internetinės svetainės analizei tinka „SEO PowerSuite“ programos: „Website auditor“, „LinkAssistant“, „Rank Tracker“. Be abejo „Google Analytics“ ir „Google Webmaster Tools“ visuomet teikiama pirmenybė.

Susipažinus su skaičiais, galima pereiti prie „Usability“ įvertinimo. Kas tai? Paprastai kalbant – patogumas naudoti. Internetinės svetainės valdymas įvairiuose įrenginiuose. Būtina suprasti, kaip interneto vartotojas jaučiasi svetainėje ir su kokiais iššūkiais susiduria.

Profesionalios SEO paslaugos

Sekantis etapas: turinys. Ar jis įdomus? Ar jis naudingas? Kaip jis atrodo? Ką jis pasakoja? Ar su juo malonu leisti laiką? Ar norisi laukti jo pratęsimo?

Vidinė SEO optimizacija. „Over Optimized“ – SEO Geek’ai mėgsta persistengti. Jeigu internetinėje svetainėje “darbavosi” SEO specialistas – trinama viskas, kas buvo padaryta. Profesionalios SEO paslaugos skirtos ištaisyti visas pradedančiųjų klaidas ir parodyti, kad ne kiekis, o kokybė.  SEO specialistai mėgsta persistengti su raktinių žodžių naudojimu. Jau nekalbame apie tai, kuomet tekste „bold’inami“ raktažodžiai. Kodėl taip daroma? Reikėtų klausti SEO specialistų. Netvarkinga vidinių link’ų sistema arba jos nebuvimas. Trečia, SEO specialistų daroma klaida.

SEO profesionalams sutvarkius internetinę svetainę keliaujama į išorinį SEO. Atgalinių nuorodų tikrinimui kai kas naudoja „MOZ Open site Explorer“, „Majestic SEO“, „Linkody“, „Ahrefs“, tačiau vertėtų išbandyti „SEO SpyGlass“. Dar vienas produktas iš ‘SEO PowerSuite“ arsenalo. Išsamiose ataskaitose, galima matyti kur ir kiek atgalinių nuorodų turi kiekvienas SEO konkurentas. Įvertinus su kokio stiprumo svetainėmis reikės kovoti, pradedama kurti ilgalaikė SEO strategija.