Kam reikalingi meta, title aprašymai?

Internetinės svetainės puslapių “meta”, ‘title” aprašymai paieškos sistemoms parodo, kokia informacija yra tam tikrame puslapyje. Tiek paslaugų svetainėje, tiek el.parduotuvėje kiekvienas atskiras puslapis, produktų kategorija privalo turėti unikalų “meta” ir “title” aprašymą. 

Taip nedarykite.

  • Rašydami “meta”, “title” aprašymus nenaudokite daug skirtingų raktinių žodžių. “Google” paieškos sistemai bus sunku suprasti, kaip tinkamai pozicionuoti puslapį paieškoje. 
  • Nerašykite “banalių” aprašymų. Kiekvienas “meta”, “title” puslapio aprašymas turi išsiskirti iš konkurentų ir pritraukti paieškos sistemos vartotojų dėmesį. 

Stebuklingi žodžiai.

Kiekvienas vartotojas jau seniai mato tradicinėje reklamoje naudojamus žodžius: Akcija, Išpardavimas, Nuolaidos, iki 75% ir t.t. Rašant puslapių “meta”, “tilte” naudokite šiuos žodžius, gausite didesnį paspaudimo procentą (CTR).

Kiekvienoje rinkoje, prie beveik kiekvieno raktažodžio egzistuoja ir papildomi giminingi raktažodžių junginiai, kuriuos sudaro stebuklingi žodžiai: kaina, kainos, akcija, akcijos, išpardavimas, pigu, pigiai, pigiausias, geri, geras, geriausias. ! Nepamirškite, kad visi žodžiai nurodantys, kad jūsų prekė pigiausia, geriausia turi atitikti realybę, priešingu atveju pažeidžiamos vartotojų teisės. Todėl rekomenduotina naudoti kartu su senu geru burtažodžu – “Ko gero”. Optimizuodami pagrindinį raktažodį į puslapio “title” įtraukite šiuos žodžius. Taip, pat galima įrašyti ir į “meta” aprašymą, tačiau pasak “Google” paieškos sistema jau mažiau vertina “meta” aprašymą, jis dabar skirtas vartotojams. Praktikoje, dar veikia “meta” aprašyme rašomi raktažodžiai, bet svarbu nedaryti klaidos, kuomet į vieną aprašymą sudedami visiškai skirtingi raktažodžiai. Jeigu jau nuspręsite įrašyti, tuomet naudokite tik giminingus raktažodžius. Pvz. Vyriški laikrodžiai, Vyriški laikrodžiai kaina ir t.t. 

Norėdami sukurti efektyvesnius aprašymus naudokite:

  • Telefono numerį;
  • Statistiką; 
  • Stebuklingus reklaminius žodžius: akcija, akcijos, 45% akcija, gera kaina, kainos, išpardavimas;
  • Brand’us (veiksminga el.parduotuvės, įtraukite perkamiausio produkto pavadinimą).

Prieš pradedant rašyti aprašymus, pagal pasirinktą raktažodį, peržiūrėkite pirmą “Google” puslapį. Kaip atrodo konkurentų svetainių antraštės? Jūsų “meta”, “title” aprašymas turi išsiskirti iš visų puslapių.